Winkelwagen

Hulp nodig? Bel 0528-204024
Let op: aanvraag onderdelen via e-mail

Verzenden en retourzenden

 

Levertijd

Van Melis heeft een zeer uitgebreid assortiment direct uit voorraad leverbaar. Je kunt deze artikelen herkennen aan de status "op voorraad".Als je de bestelling op werkdagen of zaterdag vóór 20:00 uur hebt geplaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Uitzonderingen staan aangeduid met een andere levertijd.

Uitzondering: in drukke periodes, zoals vlak voor Sinterklaas of Kerst, kunnen we door de grote hoeveelheid bestellingen de 24-uurs levering niet altijd garanderen. De levertijd kan dan mogelijk oplopen tot 48 uur. Daarnaast attenderen we je op de mogelijkheid dat onze partners er in drukke periodes of bij extreme weersomstandigheden langer over kunnen doen om een bestelling bij je thuis te bezorgen. We vragen in alle gevallen begrip hiervoor.

Levertijd bij afhalen

Op werkdagen of zondag vóór 15:00 besteld? Dan kun je je bestelling dezelfde of volgende dag (maandag t/m zaterdag) afhalen bij ons afhaalpunt. Op maandag t/m vrijdag zijn wij geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 14:00 uur. Buiten deze momenten dient een telefonische afspraak gemaakt te worden. 

Let op: brievenbuszendingen worden na 17:00 uur niet meer op dezelfde werkdag verzonden, omdat de brievenbussen dan al geleegd zijn)

Aflevermomenten

PostNL levert van maandag t/m zaterdag alle pakketten tot 30 kg en tot 170 cm. Ben je op zaterdag niet thuis? Dan wordt het maandag weer geprobeerd. 
Heb je iets besteld dat zwaarder is dan 30 kg of langer dan 170 cm? Dan is het officieel geen "pakket". Bestel je dit op vrijdag, dan wordt het op maandag afgeleverd.

Let op: bestellingen die geplaatst worden op vrijdag na 20:00 uur en in het weekend worden, indien wij de betaling hebben ontvangen, verwerkt op maandag. 

Tracking

Op de dag dat wij de bestelling versturen krijg je in de avond van ons een e-mail. Middels deze e-mail kun je zien op welke dag en tussen welke tijden je het pakket mag verwachten. Als deze tijd niet schikt, kun je dit via betreffende link wijzigen. Indien we iets laten verzenden door een van onze leveranciers, krijgen wij niet altijd een tracking code. We proberen je in dat geval zoveel mogelijk op de hoogte te houden van het aflevermoment.

Verzendkosten en levertijd

Verzendkosten

Verzending binnen Nederland

  • Verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95 bij besteding tot € 25,-
  • Verzendkosten binnen Nederland bedragen € 5,95 bij besteding tot € 49,-
  • Bij bestellingen vanaf € 49,- worden deze GRATIS verstuurd*

* met uitzondering van vijverfolie & grote verpakkingen dit word bij het artikel vermeld.

Verzending naar België

  • Verzendkosten binnen België bedragen € 7,95 bij besteding tot € 25,-
  • Verzendkosten binnen België bedragen € 6,95 bij besteding tot € 49,-
  • Bij bestellingen vanaf € 49,- worden deze GRATIS verstuurd*

* met uitzondering van pallets & grote verpakkingen of speciaal transport, dit word bij het artikel vermeld.

Bezorgmogelijkheden

Je kunt bij ons uit verschillende bezorgmogelijkheden kiezen.

  • Je bestelling word thuisbezorgd
  • Je bestellng ophalen bij een afhaalpunt in de buurt
  • Je laat uw bestelling afleveren op een ander adres
  • Je komt de bestelling afhalen in onze showroom in Hoogeveen

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Help, mijn producten zijn door transport beschadigd!


Als je bij het controleren van de te ontvangen zending een beschadigd colli (pakket) aantreft, dien je deze te weigeren en door de vervoerder weer mee te laten nemen.


Je dient ons dan zo snel mogelijk hierover per e-mail of telefoon op de hoogte te brengen. Wij nemen dan contact op met de vervoerder. Als de zending inderdaad beschadigd is en naar ons geretourneerd wordt, kunnen we je direct een nieuwe zending aanbieden of er kan worden overgegaan op creditering.

Het accepteren van een beschadigde zending is op eigen risico. Kies je ervoor om de zending op eigen risico te accepteren, laat dan een aantekening maken van de beschadiging door de vervoerder op het vervoersbewijs. Neem hierna direct contact met ons op. Mocht het product beschadigd zijn, zal er in overleg naar een passende oplossing worden gezocht. Maak een digitale foto om je claim te ondersteunen.

Let op: je dient ons BINNEN 24 uur na levering op de hoogte te brengen. VanMelis.nl kan deze kosten anders niet vergoeden!

Als je zonder opmerkingen voor ontvangst hebt getekend, kunnen wij geen aansprakelijkheid meer aanvaarden voor beschadigingen welke later worden ontdekt.