Ja, op maandag levert PostNL ook pakketten.
Bezorgen
Ja, wij leveren ook in het buitenland. Het is via onze webshop mogelijk om bestellingen te plaatsen voor België. Bestellingen vanuit andere landen dienen via e-mail of telefonisch te worden gedaan. Voor landen buiten Nederland en België zijn de verzendkosten op aanvraag. Deze zijn via e-mail bij ons op te vragen.
Wij streven ernaar om de website altijd up-to-date te houden. Omdat wij ook een winkel hebben, kan het gebeuren dat een artikel via de winkel uitverkocht raakt, terwijl dit op de website nog niet is aangepast. Uiteraard doen wij ons best om de levertijd zo snel mogelijk aan te passen. Mocht je iets bestellen wat niet op voorraad is, dan laten wij dit altijd via de e-mail weten. Mocht de levertijd veranderen, dan gaan wij altijd op zoek naar een passend alternatief of wij storten het aankoopbedrag per direct terug.
Geen paniek als je op dat moment niet thuis bent. Je ontvangt een kaartje in de brievenbus met daarop een "info-code" en een link naar de website van PostNL.
Dit is nu nog niet mogelijk (we werken hieraan).
Als je op een doordeweekse dag voor 20:00 uur een bestelling plaats van een artikel dat op voorraad is (herkenbaar door de aanduiding "voor 20:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis"), wordt dit de volgende werkdag geleverd. Bestel je echter iets op vrijdag om 21:00 uur, dan wordt het pakket pas op dinsdag geleverd. Dit omdat het pakket pas op maandag door Post.nl bij ons wordt opgehaald.
- Brievenbus binnen Nederland: 1-2 werkdagen (PostNL)
- Brievenbus naar België: 1-5 werkdagen (Bpost)
- Pakketten binnen Nederland: 1 werkdag
- Paketten naar België: 1-2 werkdag(en)
- Paketten naar Duitsland: 1-3 werkdag(en)
- Zendingen aan huis per koerier: 1-4 werkdag(en)
Zendingen die niet op voorraad zijn worden binnen 5 werkdagen geleverd. In dat geval nemen we vooraf contact met je op.
Let op: brievenbuszendingen worden na 17:00 uur niet meer op dezelfde werkdag verzonden, omdat de brievenbussen dan al geleegd zijn
Bij bankoverschrijving kan het 1 tot 3 werkdagen duren voordat we je betaling hebben ontvangen (bij overschrijvingen vanuit het buitenland kan dit langer zijn). Dit betekent ook dat je bestelling pas later wordt verzonden. Houd hier rekening mee wanneer je bestelt.
Je bestelling wordt bezorgd door PostNL in Nederland en door Bpost in België.
We versturen bestellingen via PostNL. Als je geen ander adres hebt dan een postbusadres, kunnen we het pakket afgeven op het postkantoor. Dit geldt alleen voor kleine pakketten (tot 15 kg).
Ja, dat kan. Je kunt bij het plaatsen van je bestelling een factuuradres en een afleveradres opgeven. Deze adressen hoeven niet hetzelfde te zijn.
Als je een bestelling plaatst, heb je de gelegenheid om in het opmerkingenveld aan te geven op welke datum je de bestelling wilt ontvangen.
Voor Nederland: bij een bestelling tot €49,95 bedragen de verzendkosten €5,95. Bestellingen vanaf €49,95 worden gratis verzonden.
Voor België: bij een bestelling tot €49,95 bedragen de verzendkosten €6,95. Bestellingen vanaf €49,95 worden gratis verzonden.
Als je een artikel in de winkelwagen legt, kun je rechtsboven in de blauwe balk, naast de categorie Sale, direct zien hoeveel de verzendkosten bedragen.
Overige tarieven zijn op aanvraag.
Wanneer je niet alle artikelen uit je bestelling hebt ontvangen, kun je het beste een e-mail sturen of telefonisch contact met ons opnemen. We zullen dan direct uitzoeken wat er is misgegaan en het probleem voor je oplossen.
Als je een artikel hebt ontvangen dat verkeerd, defect, beschadigd of niet compleet is, kun je dit bij ons melden via een e-mail. Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen, is het belangrijk om de volgende gegevens te vermelden:
- naam en adres
- een eventueel klantnummer
- de klacht over je bestelling
Tevens is het van belang om bij beschadiging een foto van het beschadigde artikel aan de e-mail toe te voegen.
Wij zullen de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en met een passende oplossing komen. Mocht het artikel beschadigd zijn aangekomen, zullen wij dit artikel kosteloos omruilen of indien mogelijk onderdelen nasturen. Dit is altijd in overleg met en afhankelijk van het probleem.
Ja, dat kan. In de bestelprocedure kun je aangeven dat je je bestelling wilt komen ophalen. Nadat je van ons een e-mail hebt ontvangen waarin staat dat je bestelling bij ons op voorraad is, kun je je artikel(en) tijdens onze openingstijden komen ophalen. Wil je liever buiten openingstijden om komen? Maak dan een telefonische afspraak.
Je kunt een bestelling ophalen op het volgende adres:
- Vanmelis.nl
- Industrieweg 94
- 7903AK Hoogeveen (Drenthe)
Ja, dat kan. Op de dag van verzending ontvang je rond 22:00 uur een tracking code via e-mail. Mocht je de bestelling in het weekend hebben geplaatst, kan het zijn dat je de tracking al ontvangt, maar dat deze nog niet werkt. Dit omdat we bij VanMelis.nl in het weekend doorwerken. Op het moment dat we het pakket in orde maken en de sticker voor op het pakket hebben gemaakt, gaat de tracking werken. Op maandagavond, als het pakket is gescand, zal de tracking code actief zijn.