Gratis verzending vanaf €49,-
100 dagen bedenktijd

Levertijden

Levertijden

Op voorraad

Wanneer u bij een artikel de status “op voorraad” ziet staan, betekend dit dat er ten minste 1 stuks van dit artikel direct leverbaar is. Wilt u absoluut zeker weten dat wanneer u meerdere stuks van een bepaald artikel wilt afnemen deze aantallen ook daadwerkelijk beschikbaar zijn? Neem dan even contact op met onze klantenservice via info@vanmelis.nl

Levertijden

Onze levertijden worden bij ieder individueel artikel vermeld. Wanneer u een bestelling plaatst met meerdere artikelen wordt deze in bijna alle gevallen compleet verstuurd. Hierbij wordt de levertijd van het artikel met de langste levertijd gehanteerd. De levertijden van VanMelis zijn ten alle tijde indicatief. Uiteraard streven wij ernaar om altijd te kunnen voldoen aan deze verwachting. In enkele gevallen kan er worden afgeweken van deze indicatie en kan de levering later plaatsvinden. Een oorzaak hiervan kan zijn dat onze leveranciers tijdelijk geen voorraad heeft of door tussenkomst van een feestdag in binnen- of buitenland.

Afhalen of verzenden

Afhalen bij VanMelis

Wanneer u heeft gekozen voor afhalen in Hoogeveen krijgt u automatisch een mail wanneer het pakketje voor u klaar ligt. U kunt de bestelling dan afhalen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00. 

Verzenden

Thuisbezorgd via DHL

Op het moment dat wij uw bestelling meegeven aan DHL krijgt u de track&trace in uw mailbox. DHL bezorgd het pakket in bijna alle gevallen de volgende werkdag!

Transmission (speciaal transport)

Wanneer uw zending te groot en/of te zwaar is voor regulier transport zal Transmission de aflevering verzorgen. Transmission stuurt u op de dag van aflevering een Track & Trace mail met de bezorgindicatie. Transmission levert niet op zaterdagen maar kan tegen meerprijs overlegd worden met onze klantenservice. 

De bezorger gemist?

DHL: Indien u de aflevering door PostNL op het door u opgegeven adres hebt gemist, zal er de volgende dag een tweede afleverpoging volgen. Daarna kan de chauffeur proberen de zending bij de buren af te leveren. Indien dit niet lukt zal uw bestelling op het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt worden afgeleverd, waar u de zending kunt afhalen op een moment dat het u uit komt. Uw zending blijft hier 7 dagen liggen. De actuele status kunt u terug vinden op de Track & Trace pagina, behorend bij uw bestelling. Tevens is het mogelijk om via Track & Trace de aflevering te wijzigen (na eerste poging tot afleveren), naar bijvoorbeeld een avondlevering of een ander PostNL afhaalpunt. Dit kan extra kosten met zich meebrengen, die voldoet u rechtstreeks aan PostNL.

Transmission: Wanneer u de levering door Transmission op het door u opgegeven adres hebt gemist, zal er de volgende werkdag een tweede afleverpoging volgen. Wanneer de zending voor de tweede maal niet kan worden bezorgd op het afleveradres zal de zending retour gaan naar VanMelis.

Schade bij levering?

Wanneer je bij het in ontvangst nemen van de zending schade aantreft, dient u de zending te weigeren. De vervoerder neemt het pakket dan weer mee en zal bij ons retour komen. Wel dient u ons binnen 24 op te hoogte te stellen van deze retourzending. VanMelis zal dan een nieuwe zending aanbieden of overgaan tot creditering. Het accepteren van een beschadigde zending is op eigen risico. Kies je ervoor om de zending op eigen risico te accepteren, laat dan een aantekening maken van de beschadiging door de vervoerder op het vervoersbewijs. Neem hierna direct contact met ons op. Mocht het product beschadigd zijn, zal er in overleg naar een passende oplossing worden gezocht. Maak een digitale foto om je claim te ondersteunen. 

Wanneer er bij ontvangst geen schade zichtbaar is aan de doos maar wel aan de artikelen wanneer u de doos heeft opengemaakt, dient u dit binnen 24 bij ons te melden. Stuur ons een mail met een foto van de schade. onze klantenservice zal dan overgaan tot een passende oplossing.