Wij staan voor je klaar! Bel 0492 - 36 17 21
7 dagen per week van 09:00 uur tot 22:00 uur

Klachtenafhandeling

 We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vanmelis.nlJe ontvangt binnen een week een bevestiging van je klacht, waarna we deze zo spoedig mogelijk proberen op te lossen.

Volgende stap 

Mochten wij in het ergste geval niet tot een gewenste afhandeling komen, dan kan de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk worden ingeschakeld.

Ga hiervoor naar de website van Webshop keurmerk

Volgende stap

Leidt ook dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Volgende stap

Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Volgende stap

Wanneer je klacht niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.